Avillan might&magic

Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-07-04 18:53:23

Czarko
Wielka Trójca
Dołączył: 2015-06-11
Liczba postów: 1,366
Windows XPChrome 43.0.2357.130

Spis umiejętności

UWAGA! Każdy zaczyna z poziom 1 dla każdej umiejętności! Każda umiejętność może zostać rozwinięta tylko do trzeciego poziomu poza kilkoma wyjątkami!


Mag
- Magiczny pocisk = podstawowy atak magiczny, bez niego nie przetrwa się jako mag
- Alchemia = wytwarzanie z ziół i innych składników przydatnych mikstur, trutek, eliksirów
- Regeneracja many = powolna regeneracja many po za walką
- Wytwarzanie zaklęć = pozwala tworzyć zwoje z zaklęciami, pożera to czas w rozgrywce ale daje nam zwój z czarem
- Łączenie czarów = bardzo przydatne w walce kiedy to masz już obraną drogę nauki i masz kilka czarów podstawowych
Wymaga wytwarzanie zaklęć na poziomie 2 i regeneracja many na poziomie 1
- Zielarstwo = pozwala zbierać zioła i daje o nich podstawową wiedzę
- Transmutacja = zmienia jedną rzecz w inną
- Przyzywanie istot magicznych =  im wyższy poziom tym lepsze stworzenie możesz przyzwać. W przyzywaniu bardzo przydatny jest rozwój w maga jakiegoś wybranego żywiołu, bądź w przyzywacza. Pierwsza opcja daje nam gamę istot przywoływanych z danego żywiołu. np. Fenix  przyzwany jest przez piromantów z wysokim poziomem przyzwania istot. Przywoływacz zaś jako mistrz sztuki przyzwania, którego bitwy wyglądają tak, że tworzy sobie magiczną armię zamiast walczyć samemu, może przyzwać dowolne stworzenie z każdej drogi żywiołu lub nawet z dróg nie mających domyślnie przypisanych przyzwańców np. z żywiołu truciciela może przyzwać żywiołaka trucizny, który jest podobny do żywiołaka wody.  Początkowo działa to na czystej energii magicznej.
1 lvl - zaczarowany wilk/sokół/jaszczur (mały) 
2 lvl - zaczarowany jaszczur (średni)
3 lvl - duży zaczarowany jaszczur
4 lvl - zaklęty zębacz
5 lvl - zaklęty zębacz alfa
6 lvl - smoczy zębacz
7 lvl - smoczy zębacz alfa
8 lvl- młody draken
9 lvl - nastoletni draken
10 lvl - draken
11 lvl - dorosły draken
12 lvl - golem arkany
13 lvl - golem strażnik arkany
14 lvl - strażnik arkany
15 lvl - Opiekun arkany/1 stworzenie wybranej drogi rozwoju
-  Mistrzostwo strategii = pozwala taktycznie pozyskać informacji o słabych punktach przeciwnika i je wykorzystać
Wymaga Przyzywanie istot magicznym na poziomie 2 i regeneracja many na poziomie 2
- Mistycyzm = pozwala na dążenie do stworzenia własnych czarów a ostatecznie nawet własnej odnogi magii
Wymaga Mistrzostwo strategii na poziomie 1, regeneracja many na poziomie 2, Łączenie czarów na poziomie 2 i Wytwarzanie czarów na poziomie 3
- Tajemny trening = Pozwala zagłębiać się w sztukę wybranej przez nas drogi magii i używać bardziej skomplikowanych jej czarów
Wymaga mistycyzm na poziomie 1, Regeneracja many na poziomie 2 i wytwarzanie zaklęć na poziomie 2


Wojownik
- Walka mieczem
- Walka toporem
- Szermierka (walka szablą)
Wymaga Walka mieczem na poziomie 2
- Używanie tarczy
- Pierwsza pomoc = może leczyć innych po za walką, jak również siebie, efekt działa szybciej i lepiej niż regeneracja życia
- Regeneracja życia = powoli życie będzie się regenerowało po za walką
Wymaga Pierwsza pomoc na poziomie 2
- Szarża = szybki i mocny atak szarżujący na wroga, może ogłuszyć
Wymaga Walka mieczem/toporem na poziomie 2 i używanie tarczy na poziomie 1
- Okrzyk wojenny = więcej inicjatywy, pobudzenie odwagi sojuszników
Wymaga szarża na poziomie 1
- Forsowny  marsz = większa szybkość
Wymaga Szarża na poziomie 1
- Młynek = podczas walk możesz robić młynki mieczem i trafić nawet trzech przeciwników naraz
- Dwa ostrza = możesz walczyć dwoma ostrzami naraz i zadawać nimi pełne obrażenia, jeśli nie ma umiejętności a gracz korzysta z dwóch ostrzy to obrażenia każdego z nich mocno spadają. Dotyczy jedynie broni białej
Wymaga Walka mieczem na poziomie 2 i Szermierka na poziomie 2
- Tancerz ostrzy = potężna umiejętność pozwalająca mnóstwo obrażeń dwoma ostrzami i jednocześnie jest szansa na uniknięcie ataku wroga. Do wymagania potrzebuje mieć "Dwa ostrza" na poziomie 2. Jeśli gracz ma ciężki pancerz to umiejętność nie działa.


Barbarzyńca/Strażnik
- Walka młotem
- Walka tasakiem
- Walka buzdyganem
- Dozbrojenie = daje dodatkową odporność na obrażenia dla pancerzy
- Taranowanie = możliwość staranowania przeciwnika ogłuszając go i wybijając z rytmu
Wymaga Walka młotem/tasakiem/buzdyganem na poziomie 2
- Płatnerstwo = możesz wykonywać opancerzenie, rodzaj jest zależny od poziomu umiejętności
Wymaga Dozbrojenie na poziomie 2


Łotr
- Kradzież kieszonkowa = wyższy poziom to mniejsze zagrożenie wykrycia
- Otwieranie zamków = im wyższy poziom tym lepsze zamki można otwierać
- Skradanie się = mniejsza słyszalność kroków za szybkość chodu
- Strzelanie kuszą
- Walka sztyletem
- Walka mieczem
Wymaga Walka sztyletem na poziomie 2
- Skrytobójstwo = natychmiastowe zabicie niektórych przeciwników, po użyciu postać jest wycieńczona
Wymaga Walka sztyletem na poziomie 3
- Unik = możliwość uniknięcia uderzenia bądź pocisku
Wymaga Skradanie się na poziomie 2
- Targowanie się = możliwość wyargumentowania lepszych cen
Wymaga Kradzież kieszonkowa na poziomie 1
- Sprawność = sztuka gimnastyczna pozwalająca na sprawną wspinaczkę, wykorzystywanie otoczenia w walce, sprawniejsze poruszanie się po świecie
Wymaga Skradanie się na poziomie 2, unik na poziomie 2 i Skrytobójstwo na poziomie 1


Łowca
- Strzelanie z łuku
- Walka sztyletem
- Oprawianie zwierząt = wyższy poziom to więcej rodzai zwierząt do oprawienia
- Oprawianie potworów = wyższy poziom to więcej rodzai potworów do oprawienia
Wymaga Oprawianie zwierząt na poziomie 1
- Pułapki = zastawianie pułapek
- Tropienie = możliwość poszukiwania osób, zwierząt, łupów
Wymaga Oprawianie zwierząt an poziomie 1 i Oprawianie potworów na poziomie 1
- Celne oko = lepiej strzelasz, większa szansa na trafienie z dużych odległości
Wymaga Strzelanie z łuku na poziomie 2


UNIWERSALNE
Wszystkie umiejętności można ulepszyć tylko na poziom 1
- Bibliotekarz = można wymieniać się umiejętnościami z innymi graczami posiadającymi tą zdolność, każda nabyta umiejętność posiada poziom zerowy
Wymaga poziom postaci 25 i poziom jednej z umiejętności na 3
- Sokoli wzrok = można podpatrzyć umiejętności innego bohatera lub NPC podczas jej używania, każda nabyta umiejętność posiada poziom zerowy
Wymaga poziom 25 i poziom jednej z umiejętności na 3
- Nauczyciel = może nauczyć innego bohatera swoich umiejętności jeśli uczeń ma umiejętność Pojętny uczeń, nabyta umiejętności posiada poziom 1
Wymaga poziom 30 i dwie umiejętności na poziomie 3
- Pojętny uczeń = inny bohater z umiejętnością Nauczyciel może nauczyć cię swoich zdolności na poziom 1
Wymaga poziom 30 i jednej umiejętności na poziomie 3

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
wsp - tbrclan - playyourgame - skiperp - testowaneczko