Avillan might&magic

Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-06-22 22:32:34

Angel_kubixarius
Wielka Trójca
Dołączył: 2015-06-08
Liczba postów: 83
Windows 8.1Firefox 38.0

Podział kontynentalny

Cały Avillan podzielony jest na kilka znanych kontynentów oraz na archipelagi i ziemie niczyje.


Pierwszym i głównym kontynentem, który jest za razem największym to Teredar. Dzieli się on na tereny bardziej bądź mniej znane:
1. Pustynia Dar-Inshal - zamieszkana przez Orków, Mauretów, Redgarów i Beduinów
2. Dżungla Nexennar - zamieszkana przez elfy leśne
3. Ziemie Imperium Sokoła- zamieszkane przez ludzi i elfy wysokie
4. Podziemne miasto Xel-dur - stolica mrocznych elfów
5. Ziemia Wykluczona - zamieszkana tylko przez Zieloną Straż, dawna siedziba czarodziejów, którzy uciekli do Khazad-Arin
6. Khazad-Arin - stolica magów i jedyne w pełni zaczarowane miasto w Avillanie. Znajduje się tu akademia magii oraz wielka biblioteka.
7. Półwysep Sierpu Księżyca - główna baza elfów nocnych (renegatów)


Drugim i mniej znanym kontynentem jest Kheran, czyli skuty lodem ląd górzysty i dom krasnoludów. On również ma parę kluczowych miejsc:
1. Smocza Dal - miasto Nordów i jedyne większe miasto ludzkie
2. Wyżyna Azmodan - siedziba gnomów, należy lennie do Republiki Krasnoludowej pod władzą Zoltana Siwobrodego.
3. Góry Gwieździste (Góry Północne) - główne ziemie Republiki Krasnoludowej, to tu znajduje się Virinia - stolica tejże republiki, gdzie zwykle siedzi Zoltan Siwobrody
4. Równina Kelsdonki - Tam żyją hobbity. Ich stolicą jest Hobbiton


Trzecim terenem z tych bardziej znanych jest Archipelag zamieszkany głównie przez ludzi/.


Ostatnim punktem są trzy nadal niezbadane kontynenty na południu.


~NIKT nie spodziewa się Astarijskiej Inkwizycji ~

Offline

#2 2015-12-20 00:34:21

Angel_kubixarius
Wielka Trójca
Dołączył: 2015-06-08
Liczba postów: 83
Windows 8.1Firefox 42.0

Odp: Podział kontynentalny

Trzecim i Stworzonym przez bóstwo wojny i waśni - Vexinosa - kontynentem jest Anathel, co w języku krwawych elfów oznacza ziemię obiecaną, a największa kraina geograficzna tam, to Nomeria - kraj Hordy, w której języku Nomeria oznacza dom

Czwarty i również Vexinosowy kontynent to Umbrana - kraina mroku; brama do Hellaru i jedyne miejsce gdzie an Avillanie naturalnie występują demony.  Góruje tam Góra Karkinosu, która to jako wulkan tworzy tutejszą warownię demonicznych lordów oraz właśnie szramę portalową do Hellaru.


~NIKT nie spodziewa się Astarijskiej Inkwizycji ~

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] CCBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
anaforum - durmstrang - gtav - psprl - berserkersteam