Avillan might&magic

Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-06-13 21:15:35

Czarko
Wielka Trójca
Dołączył: 2015-06-11
Liczba postów: 1,366
Windows XPChrome 43.0.2357.124

Droga rozwoju dla Wojownika

15 POZIOM DOŚWIADCZENIA


Wojownik > Tarczownik
Dodaje do klasy: Głownie skupia się na tarczach niż na broniach, większy ich wybór


Wojownik > Miecznik
Dodaje do klasy:  Większe umiejętności do walki broniami jednoręcznymi, średnie opancerzenie


Wojownik > Płatnerz
Dodaje do klasy: Znaczna poprawa umiejętności w sztuce wytwarzania pancerzy


Wojownik > Jeździec
Dodaje do klasy: Umiejętność skutecznej walki z siodła, głównie broń jednoręczna


Wojownik > Palladyn
Dodaje do klasy: Możliwość podstawowego leczenia ran oraz błogosławieństw, pancerz średni, tarcza i miecz


Wojownik > Topornik
Dodaje do klasy: Możliwość rzucania toporami, zazwyczaj używa dwóch, pancerz lekki


Wojownik > Rycerz
Dodaje do klasy:  Zwykła forma rozwoju klasy, uniwersalny, możliwość noszenia ciężkich pancerzy


Wojownik > Fechmistrz
Dodaje do klasy: Używa pojedynczej szabli zadając szybkie ataki o dużym zasiegu




30 POZIOM DOŚWIADCZENIA


Tarczownik > Maruder
Dodaje do klasy: Opancerzona klasa potrafiąca nosić różne rodzaje tarcz oraz je ulepszać


Miecznik > Szermierz
Dodaje do klasy: Mistrzowsko opanowana sztuka władania mieczem jednoręcznym, średnie opancerzenie


Płatnerz > Mistrz kowalstwa
Dodaje do klasy: Wykonywanie stalowych jak i srebrnych broni oraz udoskonalanie części opancerzenia


Jeździec > Kawalerzysta
Dodaje do klasy: Możliwość dawania opancerzenia wierzchowcom oraz dobywania lanc


Palladyn > Anielski strażnik
Dodaje do klasy: Wskrzeszanie poległych, doskonałe leczenie ran, możliwość dobycia miecza dwuręcznego


Topornik > Rębacz
Dodaje do klasy: Silny typ samotnika, potrafi przetrwać w pojedynkę dość długo, zamiast dwóch toporów zwykłych posiada on jeden topór klasy ciężkiej oraz jeden szybszy, jednoręczny, używany do rzucania, do tego im bardziej jest ranny ty bardziej zwiększa się jego furia a tym samym mocniej i szybciej atakuje


Rycerz > Szlachcic
Dodaje do klasy: Mniejsze ceny kupna w sklepach, noszenie ciężkich pancerzy oraz każdego rodzaju uzbrojenia


Fechmistrz > Bojownik
Dodaje do klasy: Większa szybkość, opanowanie władania szablą na mistrzowskim poziomie




40 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Klasa specjalna, następna droga rozwoju dla każdej dowolnej klasy, wybrana klasa może być używana z klasą wybraną poprzednio równolegle


Rycerz śmierci
Dodaje do klasy: Potężny wojownik posiadający moc wskrzeszenia, magię ciemności i podstawy nekromancji oraz magii plagi. Zwykle łączy ze sobą cechy wojownika orz ciężkie pancerze strażnika. Jest bardzo potężny


Sura
Dodaje do klasy: Podtyp wojownika, który jest półdemonem, posiada magię ognia oraz kilka zdolności demonicznych, jest bardzo silny


Wojownik i Strażnik/Barbarzyńca > Krwawy rycerz
Dodaje do klasy: Wojownik pochodzący od wampira lub po prostu dzierżący jego moce. Jest lepszy od pierwowzoru. Rzadka droga rozwoju tylko jeśli przed wejściem na nowy poziom został ukąszony przez jedne z typów wampirów


Łotr, Wojownik i Barbarzyńca/Strażnik > Pogromca potworów
Dodaje do klasy: Niewrażliwość na wiele cech obronnych potworów, rozmowa z potworami, zbieranie wszystkich trofeów

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
marmurowe - forumprojektfancy - mtanewrpg - ylgamesrpg - ogrodowa19