Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
15 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Wojownik > Tarczownik
Dodaje do klasy: Głownie skupia się na tarczach niż na broniach, większy ich wybór
Wojownik > Miecznik
Dodaje do klasy: Większe umiejętności do walki broniami jednoręcznymi, średnie opancerzenie
Wojownik > Płatnerz
Dodaje do klasy: Znaczna poprawa umiejętności w sztuce wytwarzania pancerzy
Wojownik > Jeździec
Dodaje do klasy: Umiejętność skutecznej walki z siodła, głównie broń jednoręczna
Wojownik > Palladyn
Dodaje do klasy: Możliwość podstawowego leczenia ran oraz błogosławieństw, pancerz średni, tarcza i miecz
Wojownik > Topornik
Dodaje do klasy: Możliwość rzucania toporami, zazwyczaj używa dwóch, pancerz lekki
Wojownik > Rycerz
Dodaje do klasy: Zwykła forma rozwoju klasy, uniwersalny, możliwość noszenia ciężkich pancerzy
Wojownik > Fechmistrz
Dodaje do klasy: Używa pojedynczej szabli zadając szybkie ataki o dużym zasiegu
30 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Tarczownik > Maruder
Dodaje do klasy: Opancerzona klasa potrafiąca nosić różne rodzaje tarcz oraz je ulepszać
Miecznik > Szermierz
Dodaje do klasy: Mistrzowsko opanowana sztuka władania mieczem jednoręcznym, średnie opancerzenie
Płatnerz > Mistrz kowalstwa
Dodaje do klasy: Wykonywanie stalowych jak i srebrnych broni oraz udoskonalanie części opancerzenia
Jeździec > Kawalerzysta
Dodaje do klasy: Możliwość dawania opancerzenia wierzchowcom oraz dobywania lanc
Palladyn > Anielski strażnik
Dodaje do klasy: Wskrzeszanie poległych, doskonałe leczenie ran, możliwość dobycia miecza dwuręcznego
Topornik > Rębacz
Dodaje do klasy: Silny typ samotnika, potrafi przetrwać w pojedynkę dość długo, zamiast dwóch toporów zwykłych posiada on jeden topór klasy ciężkiej oraz jeden szybszy, jednoręczny, używany do rzucania, do tego im bardziej jest ranny ty bardziej zwiększa się jego furia a tym samym mocniej i szybciej atakuje
Rycerz > Szlachcic
Dodaje do klasy: Mniejsze ceny kupna w sklepach, noszenie ciężkich pancerzy oraz każdego rodzaju uzbrojenia
Fechmistrz > Bojownik
Dodaje do klasy: Większa szybkość, opanowanie władania szablą na mistrzowskim poziomie
40 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Klasa specjalna, następna droga rozwoju dla każdej dowolnej klasy, wybrana klasa może być używana z klasą wybraną poprzednio równolegle
Rycerz śmierci
Dodaje do klasy: Potężny wojownik posiadający moc wskrzeszenia, magię ciemności i podstawy nekromancji oraz magii plagi. Zwykle łączy ze sobą cechy wojownika orz ciężkie pancerze strażnika. Jest bardzo potężny
Sura
Dodaje do klasy: Podtyp wojownika, który jest półdemonem, posiada magię ognia oraz kilka zdolności demonicznych, jest bardzo silny
Wojownik i Strażnik/Barbarzyńca > Krwawy rycerz
Dodaje do klasy: Wojownik pochodzący od wampira lub po prostu dzierżący jego moce. Jest lepszy od pierwowzoru. Rzadka droga rozwoju tylko jeśli przed wejściem na nowy poziom został ukąszony przez jedne z typów wampirów
Łotr, Wojownik i Barbarzyńca/Strażnik > Pogromca potworów
Dodaje do klasy: Niewrażliwość na wiele cech obronnych potworów, rozmowa z potworami, zbieranie wszystkich trofeów
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty