Avillan might&magic

Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-06-13 20:25:31

Czarko
Wielka Trójca
Dołączył: 2015-06-11
Liczba postów: 1,366
Windows XPChrome 43.0.2357.124

Droga rozwoju dla Maga

15 POZIOM DOŚWIADCZENIA


Mag > Truciciel
Dodaje do klasy: Używanie oraz wytwarzanie śmiercionośnych trucizn


Mag > Cień
Dodaje do klasy: Przyswajanie magii mroku oraz ciemności


Mag > Elementalista
Dodaje do klasy: Magię bazująca na żywiołach, przywoływanie pomniejszych żywiołaków


Mag > Arcymag
Dodaje do klasy: Potężniejsza zaklęcia i większy ich zakres, bonusy do magicznych przedmiotów


Mag > Mag Bitewny
Dodaje do klasy: Większy wachlarz kosturów, magicznych broni oraz zaklęć bitewnych


Mag > Alchemik
Dodaje do klasy: Umiejętność wykonywania różnego rodzaju olejów, smarowideł, mikstur


Mag > Druid
Dodaje do klasy: Posługiwanie się berłami, przyswajanie magii natury


Mag > Kapłan
Dodaje do klasy: Magię światła, lepsze posługiwanie się mieczami runicznymi


Mag > Mnich
Dodaje do klasy: Lepszą walka kosturami, możliwość rozmowy ze smokami




30 POZIOM DOŚWIADCZENIA


Truciciel > Toksykant
Dodaje do klasy: Używanie i wytwarzanie groźnych toksyn, pobieranie jadu z gruczołów


Cień > Mrok
Dodaje do klasy: Zaawansowaną magię mroku, nasycanie broni ciemnością


Elementalista > Nadzorca żywiołów
Dodaje do klasy: Ulepszone zaklęcia żywiołów, przywoływanie potężniejszych żywiołaków


Arcymag > Mistrz magii
Dodaje do klasy: Udoskonalona walka kosturami, lepsze zaklęcia


Mag Bitewny > Mag Wojenny
Dodaje do klasy: Rzucanie kamieniami, mistrzowska walka kosturem


Alchemik > Naukowiec
Dodaje do klasy: Możliwość wynalezienia własnej mikstury oraz jej opatentowanie


Druid > Pan Lasu
Dodaje do klasy: Lepszą magia natury, łatwiejsze oswajanie zwierząt i zwracanie ich przeciwko sobie


Kapłan > Arcykapłan
Dodaje do klasy: Zaawansowaną magię światła, dodanie dwóch run do broni zamiast jednej


Mnich > Zakonnik
Dodaje do klasy: Opiekowanie się smokami, lepsza walka kosturem




40 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Klasa specjalna, następna droga rozwoju dla każdej dowolnej klasy, wybrana klasa może być używana z klasą wybraną poprzednio równolegle


Demonolog
Dodaje do klasy: Przyzywa siejące zniszczenie demony oraz atakuje demoniczną magią


Nekromanta
Dodaje do klasy: Wskrzesza nieumarłych, używa magii plagi, nekromancji oraz klątw


Łamacz czarów
Dodaje do klasy: Odbija wszystkie zaklęcia lecz jest podatny na zranienie w walce konwencjonalnej


Szaman
Dodaje do klasy: Zajmuje się klątwami oraz przyzywaniem do walki dusz potworów lub eterycznych zwierząt


Mag i Łowca > Łowca czarownic
Dodaje do klasy: Odbijanie zaklęć w walce z magami, średnie pancerze, duża szansa na uniki

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
skarpetkownia - shadowops - soyogi - waszczyka - tajska