Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
15 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Mag > Truciciel
Dodaje do klasy: Używanie oraz wytwarzanie śmiercionośnych trucizn
Mag > Cień
Dodaje do klasy: Przyswajanie magii mroku oraz ciemności
Mag > Elementalista
Dodaje do klasy: Magię bazująca na żywiołach, przywoływanie pomniejszych żywiołaków
Mag > Arcymag
Dodaje do klasy: Potężniejsza zaklęcia i większy ich zakres, bonusy do magicznych przedmiotów
Mag > Mag Bitewny
Dodaje do klasy: Większy wachlarz kosturów, magicznych broni oraz zaklęć bitewnych
Mag > Alchemik
Dodaje do klasy: Umiejętność wykonywania różnego rodzaju olejów, smarowideł, mikstur
Mag > Druid
Dodaje do klasy: Posługiwanie się berłami, przyswajanie magii natury
Mag > Kapłan
Dodaje do klasy: Magię światła, lepsze posługiwanie się mieczami runicznymi
Mag > Mnich
Dodaje do klasy: Lepszą walka kosturami, możliwość rozmowy ze smokami
30 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Truciciel > Toksykant
Dodaje do klasy: Używanie i wytwarzanie groźnych toksyn, pobieranie jadu z gruczołów
Cień > Mrok
Dodaje do klasy: Zaawansowaną magię mroku, nasycanie broni ciemnością
Elementalista > Nadzorca żywiołów
Dodaje do klasy: Ulepszone zaklęcia żywiołów, przywoływanie potężniejszych żywiołaków
Arcymag > Mistrz magii
Dodaje do klasy: Udoskonalona walka kosturami, lepsze zaklęcia
Mag Bitewny > Mag Wojenny
Dodaje do klasy: Rzucanie kamieniami, mistrzowska walka kosturem
Alchemik > Naukowiec
Dodaje do klasy: Możliwość wynalezienia własnej mikstury oraz jej opatentowanie
Druid > Pan Lasu
Dodaje do klasy: Lepszą magia natury, łatwiejsze oswajanie zwierząt i zwracanie ich przeciwko sobie
Kapłan > Arcykapłan
Dodaje do klasy: Zaawansowaną magię światła, dodanie dwóch run do broni zamiast jednej
Mnich > Zakonnik
Dodaje do klasy: Opiekowanie się smokami, lepsza walka kosturem
40 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Klasa specjalna, następna droga rozwoju dla każdej dowolnej klasy, wybrana klasa może być używana z klasą wybraną poprzednio równolegle
Demonolog
Dodaje do klasy: Przyzywa siejące zniszczenie demony oraz atakuje demoniczną magią
Nekromanta
Dodaje do klasy: Wskrzesza nieumarłych, używa magii plagi, nekromancji oraz klątw
Łamacz czarów
Dodaje do klasy: Odbija wszystkie zaklęcia lecz jest podatny na zranienie w walce konwencjonalnej
Szaman
Dodaje do klasy: Zajmuje się klątwami oraz przyzywaniem do walki dusz potworów lub eterycznych zwierząt
Mag i Łowca > Łowca czarownic
Dodaje do klasy: Odbijanie zaklęć w walce z magami, średnie pancerze, duża szansa na uniki
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty