Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Tu znajdą się wszystkie karty postaci, muszą czekać na akceptację ze strony GM'ów.
~NIKT nie spodziewa się Astarijskiej Inkwizycji ~
Offline
Postać administracyjna, należąca do mnie, może być jako pomocnik / towarzysz kogoś podczas podróży. Max dwie osoby mogą się po niego zgłosić.
Miano: Jacob van Drake z Khazad-Arin.
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20 wiosenne
Rasa: Wampir
Klasa: Wojownik
Osobowość: Pomocny, miły, czasem zadziorny, mimo wampiryzmu nie potrafi tolerować picia krwi kompanów, a jedynie zwierząt lub bestii ( automatycznie wartość mutagenna krwi bezpośrednio trafia do niego ), jest on odważny i dobrze wytrenowany, dzięki czemu ma niezłą kondycję
Historia: Jacob jest synem jednej z potężnych czarodziejek oraz pewnego cech mistrza z IS. Żył on w dostatku w mieście magii, aż pewnego razu, kiedy późną nocą był na romantycznym spacerze że swoją dziewczyną zaatakowały ich wampiry. Jacob bronił swej ukochanej ile tylko miał sił, ale bez srebrnej broni nie mógł nic zrobić. Wampiry porwał Dianę ( bo tak ta dziewczyna się zwała) a Jacoba zostawił ciężko rannego i pogryzionego. Rano kiedy znalazł go kupiec, kolega ojca Jacoba, zabrał on go do akademii magii, gdzie pod czujnym okiem matki był poddany opiece zdrowotnej. Po wyłączeniu ran niestety okazało się, że Jacob został zarażony wampiryzmem. Nie było na to lekarstwa, a matka nie dała uśmiercić syna srebrną bronią, ani magią. Później Jacob wrócił do domu, gdzie dorastał jako wampir. Spożywa on tedy krwiste mięso by zaspokoić oba gatunki głodu na raz. Aktualnie Jacob idąc śladami ojca został wojownikiem i szuka kogoś, z kim będzie mógł ruszyć w świat, jak również i miłości, którą zatracił po zgubie Diany.
Wygląd:
Poziom doświadczenia: 0 poziom
Punkty życia: 110 / 110 pkt.
Punkty many: 85 / 85 pkt.
Umiejętności:
- Szermierka ( lvl. 1 )
- Mistrzostwo walki ( lvl. 1 )
- Pierwsza pomoc ( lvl. 1 )
- Szarża ( lvl. 1 )
- Rasowy: Wampiryzm ( kiedy zadaje hp, to za każde dwa pkt dmg. Odnawia 1 hp czyli odnawia tyle hp , ile stanowi wartość połowy zadanych obrażeń / ta umiejętność się nie leveluje, jest ona pasywny, aktywną podczas walk )
Skill:
- Szał krwi ( im więcej odnosi hp wampiryzmem, tym bardziej wzrasta mu dmg )
Oręż:
- Żelazna szabla / 30 uderzeń
Pancerz:
- Skórzany z czarną peleryną i kapturem / 30 uderzeń
Pisma:
- Małe wydanie Biblii i mały notesik ciekawych cytatów i ich przeróbek
Inne:
- Mały nożyk,
- Cztery małe butelki wina,
- Pusta tabakierka,
- Pusta torba podróżna zakładana przez ramię
Pieniądze: 75 SM
Posiadłość: Dom w Khazad-Arin
Wierzchowiec: Koń juczny
Relacje: Pozytywnie nastawiony do wszystkich. Gdyby nie wampiryzm, wszyscy kochali by go w Khazad-Arin
Aktualne zadanie: Sprawdzić opuszczoną katedrę nieopodal Khazad-Arin i sprawdzić, czy Diana żyje / Znaleźć sposób na zapomnienie o Dianie
Ostatnio edytowany przez Angel_kubixarius (2015-07-11 02:49:53)
~NIKT nie spodziewa się Astarijskiej Inkwizycji ~
Offline
Karta postaci gracza Skwarek218
Miano: Geralt z Imperium Sokoła
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 35 wiosen
Rasa: Nordowie
Klasa:Wojownik
Osobowość: Romantyczny, towarzyski, tolerancyjny, uważny, ostrożny, elegancki
Historia: Geralt urodził się w biednej rodzinie. Ojciec był potworem bił jego i jego rodzeństwo oraz matkę. W końcu kiedy zabił jego brata rzucił się w nocy na niego z nożem i go zabił. Matka schowała ciało i nawet nie była zła na Geralta. Ale przez zabójstwo ojca nie mieli pieniędzy. Matka musiała pójść do burdelu... Geralt uciekł z domu i zaczął pracować jako mały kurier. W międzyczasie uczył się.Kiedy miał już 20 lat zaczął uczył się walki wręcz.Na początku szło mu kiepsko,ale potem było tylko lepiej. Przez czas w którym dorastał do tych 20 lat mieszkał nieopodal Ziemi Wykluczonej. Kiedy miał 34 lata postanowił wstąpić do Zielonej Straży, co jest jego aktualnym celem i do czego dąży.
Wygląd:
Poziom doświadczenia: 1 poziom ( 25 XP )
Punkty życia: 85 / 110 pkt.
Punkty many: 85 / 85 pkt.
Umiejętności:
- Szermierka ( lvl. 1 )
- Pierwsza Pomoc ( lvl. 1 ) ( 60 Many )
- Regeneracja życia ( lvl. 1 )
- Mistrzostwo walki ( lvl. 1 )
Skille:
- Krew wikingów
Oręż:
- Żelazny miecz / wytrzymałość: 23 uderzeń
Opancerzenie:
- Skórzany pancerz / wytrzymałość: 23 uderzeń
Pisma:
- Małe wydanie bestiariusza
Plecak:
- Trzy puste fiolki,
- Jedno ziele lecznicze,
- Kawał pieczonego mięsa,
- Torba podróżna ( P ),
- Jedna skóra wilka,
- Jeden kieł wilka,
- Jeden pazur wilka
SM: 199 SM
Posiadłość: Dom przy granicy z Ziemiami wykluczonymi od strony IS
Wierzchowiec: Koń juczny "Wicher"
Relacja: Ze względu na zabójstwo Ojca niektóre rodziny niezbyt go szanują. Niektórzy uważają go nawet za potwora. Aczkolwiek jeśli lepiej się go pozna ludzie przestają o nim tak myśleć.
Aktualne zadanie: Zlecenie na wilki
Zaczynasz w Falcongradzie
Offline
Postać należy do gracza Kubarez
Miano: Sir Jakob Młodszy
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 19
Rasa: Elf wysoki
Klasa: Łotr
Osobowość: Arogancki młodzieniec, słabość do kobiet ( najlepiej koronowanych i pięknych) nic dziwnego gdyby wyskoczyła przed niego bandytka a on położyłby się i zaczął krzyczeć przeszukaj mnie! (ale mnie poniosło) darzy przerażającą sympatią sztylety.
Historia: Młody Jakub uciekł z domu, pochodził z bogatej rodziny nic szczególnego.
Zmiany: Postanowił wdrapać się na mur miast Scyntii. Omal nie zginął, pomogła mu straż miejska łapiąc go w ostatniej chwili. Poszedł do lasu i ubij pałętającego się bez powodu warga.
Wygląd: Młody, szczupły wysoki elf o jasnych wlosach.
Poziom doświadczenia: 0 Poziom ( 20 XP )
Punkty życia: 80 / 80 pkt.
Punkty many: 100 / 100 pkt.
Umiejętności:
- Otwieranie zamków ( lvl. 1 )
- Kradzież kieszonkowa ( lvl. 1 )
- Walka sztyletem ( lvl. 1 )
- Strzelanie z kuszy ( lvl. 1 )
Skille:
- Brak
Oręż:
- Żelazny sztylet / wytrzymałość: 10 uderzeń
- Żelazny sztylet / wytrzymałość: 10 uderzeń
- Mała kusza / Brak bełtów, wytrzymałość: 35 strzałów
Pancerz:
- Skórzany pancerz / 30 uderzeń
Pisma:
- Brak
Inne przedmioty:
- Trucizna
- Podręczny przydział ziół leczniczych ( P )
- Wykute srebrne ostrze, bez możliwości chwytania za nie, krótko mówiąc wykuty w ostrze kawałek srebra ( P )
- Fiolka drogich perfum ( P )
- Pięć wytrychów ( P )
- Mięso warga
- Pazur warga
Smocze talary: 265 SM
Posiadłość: Brak
Wierzchowiec: Koń juczny
Relacje z innymi: Jest ogólnie miły, ale jeżeli darzy do kogoś urazę to poważna i na bardzo bardzo długi okres czasu
Aktualne zadanie: Brak
Uwagi: Najlepiej jak najwięcej romansów
Zaczynasz w Scyntii
~NIKT nie spodziewa się Astarijskiej Inkwizycji ~
Offline
Karta postaci gracza Mari
Miano: Tilia von Indolen
Płeć: Kobieta
Wiek: 35
Rasa: Driada
Klasa: Łowca
Osobowość: Przyjazna dla wszystkiego co raczy ją otaczać, ma także swoje mroczne obliczę, nie zdzierży ludzi zabijających dla zwierzęta zabawy i biorących od natury więcej niż potrzebują. Zachowuje spokój nawet w niebezpiecznych sytuacjach. Często chowa swoje priorytety stawką pieniędzy. Zwierzęta traktuje jako pożywienia, a potwory jak ścierwa, które trzeba wyrżnąć.
Historia: Zrodzona ze związku driady z elfem leśnym. Młodość spędziła na uczeniu się życia wśród społeczeństwa. Polowanie, strzelanie z łuku, oprawianie zwierząt, szacunek do natury i inne rzeczy wpajano jej do głowy. Często traktowało życie jak zabawkę bawiąc się swoim jak zarówno czyimś przez co nabrało jej się trochę problemów.
Wygląd:
Poziom doświadczenia: 1 poziom ( 25 / 40 XP )
Statystyki: 2 INT / 5 ZRĘ / 3 SIŁ ( 2 pkt. do rozdania )
Punkty życia: 100 / 100 pkt.
Punkty many: 75 / 75 pkt.
Umiejętności:
- Strzelanie łukiem ( lvl. 1 )
- Walka sztyletem ( lvl. 1 )
- Oprawianie potworów ( lvl. 1 )
- Oprawianie zwierząt ( lvl. 1 )
Skille:
- Fotosynteza
Oręż:
- Drewniany łuk / wytrzymałość: 41 uderzeń
- 46 Strzał
Pancerz:
- Skórzany pancerz / wytrzymałość: 29 uderzeń
Pisma:
- Wydanie bestiariusza, wersja dla ubogich
Inne przedmioty:
- Pieczona wołowina,
- Dwie butelki z wodą,
- Dwa pazury jaszczura
Smocze talary: 300 SM
Posiadłość: Brak
Wierzchowiec: Brak
Relacje z innymi: Szanuje każdego kto okazuje jej szacunek
Zaczynasz na Drzewie Życia
Offline
Karta postaci gracza Elric
Miano: Sebastian Jäger z Imperium Sokoła
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 18 lat
Rasa: Człowiek
Klasa: Łowca
Osobowość: Przede wszystkim zawsze dąży do realizacji swojego celu. Jest bardzo pewny siebie, porywczy i impulsywny. Posiada również nieugiętą siłę woli. Rzadko kiedy jego działania są poprzedzone jakimkolwiek zastanowieniem. Łatwość szybkiego podejmowania śmiałych decyzji sprawia, że nie boi się ani nie waha stanąć w obronie swoich przyjaciół.
Historia: Pewnego słoncznego dnia, 14 letni Sebastian wyruszył ze swoim ojcem na polowanie. Robili to zawsze o tej samej porze, nieustannie, odkąd nasz bohater skończył 10 lat. Niestety, tego dnia nic cennego nie złapali, a jedzenie było im bardzo potrzebne. Już mieli wracać z pustymi rękami, gdy nagle ojciec usłyszał jakiś głośny szelest. Myśląc że to jeleń, albo inne pokaźne zwierze, ruszył w gąszcz lasu. Oczywiście kazał Sebastianowi wejść na drzewo i tam na niego czekać. 14-latek nie był z tego zadowolony, ponieważ chciał być jak najbardziej pomocny przy łapaniu zwierzyny. Czekał, czekał, czekał... Usłyszał krzyk. Czy był to krzyk jego ojca? Sebastian nie zważał na to uwagi. Zeskoczył z drzewa i ruszył w kierunku, w którym poszedł jego rodzic. Biegł jakiś czas i zauważył go... martwego. Na szyi widniała mu długa, cięta rana. Rozpaczał nad jego ciałem tak długo, aż zabrakło mu łez... Wiedział, że nie jest to zwykła rana zadana przez zwierze. Była to rana po ostrzu. Kto mógł go zabić, i dlaczego? Tego za wszelką cenę chce się dowiedzieć Sebastian. Gdy skończył 18 lat poszukuje informacji na temat swojego ojca i pobliskich łotrów.
Wygląd: To szczupły chłopak, po którym nie widać dużych oznak siły. Posiada średniej długości włosy, które opadają mu na czoło, trójkątną, lekko piegowatą twarz i białą bliznę na dolnej wardze. Na oko ma z 185 centymetrów wzrostu.
Poziom doświadczenia: 0 poziom
Statystyki: 2 INT / 5 ZRĘ / 3 SIŁ
Punkty życia: 100 / 100 pkt.
Punkty many: 75 / 75 pkt.
Umiejętności:
- Strzelanie z łuku ( lvl. 1 )
- Tropienie ( lvl. 1 )
- Pułapki ( lvl. 1 )
- Celne oko ( lvl. 1 )
Skille:
- Dryg do handlu
Oręż:
- Drewniany łuk
Pancerz:
- Skórzany pancerz
Pisma: Brak
Inne przedmioty:
- dwie flaszki wody,
- jeden bochenek chleba
Smocze talary: 200 SM
Posiadłość: Brak
Relacje z innymi: Niektórzy uważali go za hultaja, ponieważ często wszczynał bójki z innymi dziećmi. Zazwyczaj starszymi od siebie.
Uwagi: Kiedy rodzina Sebastiana miała większe problemy, jego ojciec zaczął się zadłużać. Sebastian nie wie, czy ojciec spłacił wszystkie długi.
Zaczniesz w Falcongradzie
~NIKT nie spodziewa się Astarijskiej Inkwizycji ~
Offline
Postać uwolniła się z czeluści Hellaru
Karta postaci gracza Ninja618!
Miano: Cień z Ziem Imperium Sokoła
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 36 lat
Rasa: Wilkołak
Klasa: Barbarzyńca
Osobowość: Spokojny, tajemniczy, samotnik
Historia: Pochodzi z wioski z ziem barbarzyńców.W wieku 17 lat odszedł z klanu i skierował swe kroki do bardziej rozumnych krajów. W pewnym mieście gdy kręcił się po straganach jakaś złodziejka próbowała go okraść. Przyłapał ją na tym po czym zgwałcił na oczach tłumu a potem wypruł flaki i porozwieszał po targu.Został złapany i wtrącony do lochu na rok lecz uciekł. W wieku 20 lat został złapany przez kobietę zwaną Czarną Wilczycą i został zgwałcony. Po tym zakochał się w niej i próbował się do niej przymilać lecz ona odrzuciła go. Za karę skręcił jej kark i zjadł flaki. Teraz tuła się bez celu.
Zmiany: Poszukiwany przez straż miejską w Tersen za zamordowanie strażnika i groźby przeciw kapitanowi straży. Pomogła jej driada - Mayia, która uratowało mu życie i stała się jego kochanką. Pomogła mu zabić gwardzistę próbującego go pojmać. Poszedł do Khazad-Arin w celu odnowienia dłoni. Udało mu się, lecz mag odnawiający mu dłoń, zmarł po czasie. Następnie zaczęła go szukać straż w Khazad-Arin przez morderstwa w Tersen. Uciekł kanałami i wrócił do elfa oraz Mayi. Gwardziści ich zaatakowali. Następnie elf umarł, więc musieli uciekać. Cień się poświęcił dla Mayi i dał się złapać, a ona uciekła do Kheranu. Po egzekucji na Cieniu, dostał się do Hellaru, a tam poznał orka - Hurk, z którym wydostał się z piekła. Udał się do Viriny i spotkał tam Mayię. Zadomowił się i znalazł małą pracę. Po jakimś czasie przybył kurier i wyjechali do Gerren. Został tam strażnikiem, posiada wieżę oraz Mayia urodziła chłopca w tym mieście.
Wygląd: Gdy jest człowiekiem jest wysoki ,umięśniony. Ma kruczo-czarne włosy, zimne niebieskie oczy. Ciało przeorane bliznami i szramami. Na twarzy ma szramę po pazurach niedźwiedzia i przecięte lewe oko sztyletem. Gdy jest wilkołakiem jego futro jest czarne jak czarna noc. Jego kły są wielkie. Jest bardzo umięśniony.
Zmiany: utrata dłoni/łapy, lecz została odnowiona magią.
Przynależność: Głównodowodzący rebelii Gerren
Poziom doświadczenia: 5 poziom doświadczenia ( 118 XP )
Punkty życia: 83 / 140 pkt.
Punkty many: 60 / 60 pkt.
Statystyki: 5 INT / 3 ZRĘ / 10 SIŁ
Umiejętności:
- Walka młotem ( lvl. 1 )
- Taranowanie ( lvl. 1 )
- Walka buzdyganem ( lvl. 1 )
- Dozbrajanie ( lvl. 2 )
- Płatnerstwo ( lvl. 1 )
Skille:
- ( rzadki skill fabularny / HA dał ) Gniew Hellaru - oręż oraz opancerzenie Cienia pokrywa się diabelskimi runami, po za tym bije od niego piekielna moc. Wilkołak jest wtedy na booście takim, iż każdy cios jest krytycznym, a każdy otrzymany cios jest odbity w przeciwnika. Trwa to niestety tylko trzy tury licząc turę użycia... Możliwe użycia: raz/bitwa
- ( skill rasowy, startowy ) Pierwotna forma - Cień przeobraża się w swoją prawdziwą powłokę wilkołaczego monstra. Jest od wtedy szybszy , silniejszy oraz łatwiej wpada w furię. Niestety w dzień jest on w tej formie bardziej podatny na wszelkie ciosy, a zwłaszcza srebro... możliwe użycia: zawsze/ czas wytyczony przez MG
Oręż:
- Żelazny Młot - 29 uderzeń
Pancerz:
- Pancerz Straży Miejskiej Gerren - 51 uderzeń
Pisma:
- Małe wydanie bestiariusza
Inne przedmioty:
- Kilka flaszek wody,
- Chleb,
- Mięso pieczone,
- Lina,
- Sygnet gangu "Biała przystań",
- Nóż,
- List gończy wilkołaka "Cień"
- Mikstura życia
Smocze talary: 216 SM
Posiadłość:
- 8-piętrowa wieża nieopodal miasta Gerren
Wierzchowiec:
Brak
Relacje z innymi:
Jest samotnikiem. Nie lubi ludzi i im nie ufa właściwie to nie lubi nikogo i niczego oprócz innych wilkołaków.
Nastawienie: Bunt
Uwagi: Brutalny i zimny. Wkręcony w wir akcji. Łatwo się zakochuje.
Zaczynasz w Tersen
Offline
Karta gracza Dark Dante!
Miano: Unzlar Kwinzap
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 27 lata
Rasa: Człowiek
Klasa: Wojownik
Osobowość: Szlachetny, honorowy, uczciwy, ponury, smutny, smętny, potrafiący rzucić dobrym żartem, skryty, tajemniczy, nieodgadniony, przyjacielski, samotnik
Historia: Stracił ojca w jednej z wojem, matka została zgwałcona i zabita przez gerylasów. W wieku dziesięciu lat został całkowicie sam, przestał się uśmiechać. W wyniku swojego ponuractwa został przezwany "Joker" i tak już zostało. Na początku był drobnym złodziejaszkiem w jednym z większych miast Imperium Sokoła. Później zaciągnął się do armii lecz po licznych walkach porzucił to zajęcie i wszedł w szeregi Zielonej Straży. Po odbyciu dwuletniej służby i pobiciu wszelkich rekordów eksterminacji zwierzyny porzucił to zajęcie i został członkiem Gwardii. Długo walczył w słusznej sprawie lecz zmęczony licznymi podbojami porzucił służbę i zaczął szmuglować broń i pancerze dla bandytów, złodziei, partyzantów a później nawet i dla regularnych armii. Został sławnym w swoich kręgach przemytnikiem zdobywając wielkie uznanie i liczne kontakty w większości gangów, spółek bandyckich, kwatermistrzów najemników czy armii. Z czasem i tutaj odsunął się w aby poddać się wirowi przygody.
Wygląd: Wysoki, barczysty, liczne blizny na całym ciele. Zielone oczy, brązowe włosy. kilka drobnych blizn przy wargach, jedna przechodząca przez lewe oko i policzek. Dużo śladów oparzeń termicznych i chemicznych.
Poziom doświadczenia: 0 poziom
Punkty życia: 110/110 pkt.
Punkty many: 85/85 pkt.
Umiejętności:
- Walka mieczem lvl 1
- Szermierka lvl 1
- Używanie tarczy lvl 1
- Pierwsza pomoc lvl 1
- Regeneracja życia lvl 1
- Szarża lvl 1
- Okrzyk wojenny lvl 1
- Forsowny marsz lvl 1
- Młynek lvl 1
- Dwa ostrza lvl 1
- Tancerz ostrzy lvl 1
Skille:
- Dryg do handlu
Oręż:
- Żelazny miecz / 25 uderzeń
Pancerz:
- Pancerz skórzany / 25 uderzeń
Pisma:
- Osiem pustych kartek
Inne przedmioty:
- Kałamarz
- Pióro
- Butelka wody
- Bochenek chleba
- Pieczone mięso
Smocze Talary: 200 SM
Posiadłość: brak
Wierzchowiec: brak
Relacje z innymi: Liczne znajomości przyjacielskie, zawodowe i handlowe w wielu armiach i półświatkach
Uwagi: Pragnie się poddać przygodzie korzystając ze starych znajomości.
Aktualne zadanie: Brak
Zaczynasz w Gotha
Offline
Strony: 1